FunctieWat is je missie?
Concreet :Je fungeert als het enige aanspreekpunt voor klanten in de zakelijke markt van verkoopagenten. U kunt ook zorgen voor end-to-end-verwerking en opvolging van vragen, opmerkingen en klachten om de tevredenheid van commerciële klanten en verkoopagenten te verbeteren AanbodJouw functie is cruciaal om deze ambitie te realiseren! In onze innovatieve professionele hotspot werk je samen met goed opgeleide collega’s en ontwikkel je je volledige potentieel door middel van continue bijscholing. Bovendien kunt u de volgende salarissen en voordelen verwachten: competitief salaris, maaltijdbonnen, ziekteverzekering en meer andere voordelen. Jouw profiel
Ontwerp een klantenwervingsplan en plan klantbezoeken, volg de klantenwerving op een management manier op en informeer het team, de bestellingen (productbeschikbaarheid, levertijd, klachtenafhandeling, enz.) En klanten (loyaliteitspromotie, tevredenheidsonderzoek, herinnering, enz.) , Het bijhouden en analyseren van gegevens met betrekking tot diensten of organisatorische activiteiten, voortgangsaanbevelingen doen, zakelijke activiteiten uitvoeren tijdens het evenement, producten laten zien of demonstreren aan klanten en suggesties doen, samenwerken met klanten om bedrijfsplannen, verkoopovereenkomsten te ontwikkelen of akkoord te gaan met prijsopgaven, zal het bedrijf helpen Bedrijfs- en marketingstrategieën De derde graad van het algemeen secundair onderwijs (ASO3)
|
https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html |