Bas-Kappers
Image default
Banen en opleidingen

Customer Care medewerker B2B in Evere

callcenter agent Antwerpen

Functie

Wat is je missie? 

  • U kunt telefonisch of schriftelijk vragen beantwoorden volgens vooraf gedefinieerde Service Level Agreements en procedures, en de problemen in de kortst mogelijke tijd oplossen.
  • Bovendien kunt u in de gedefinieerde SLA ook snelle serviceverzoeken en proxyserviceaanvragen verwerken en verzenden
  • Stuur indien nodig bestanden naar verschillende backofficeteams. U zorgt ervoor dat u opvolgt totdat u een oplossing vindt en houdt uw klanten of verkoopagenten op de hoogte van eventuele vorderingen.
  • U kunt actieve campagnes beheren om de contactratio te verkleinen en de tevredenheid van klanten en verkoopbureaus te vergroten.
  • Zorg er bij het uitvoeren van het nodige beheer voor dat de klantinformatie wordt bijgewerkt in het IT-systeem.
  • Je verzamelt veldinformatie en rapporteert problemen en issues als input voor continue verbetering en / of incidenten.

Concreet :

Je fungeert als het enige aanspreekpunt voor klanten in de zakelijke markt van verkoopagenten.

U kunt ook zorgen voor end-to-end-verwerking en opvolging van vragen, opmerkingen en klachten om de tevredenheid van commerciële klanten en verkoopagenten te verbeteren

Aanbod

Jouw functie is cruciaal om deze ambitie te realiseren! In onze innovatieve professionele hotspot werk je samen met goed opgeleide collega’s en ontwikkel je je volledige potentieel door middel van continue bijscholing.

Bovendien kunt u de volgende salarissen en voordelen verwachten: competitief salaris, maaltijdbonnen, ziekteverzekering en meer andere voordelen.

Jouw profiel

  • Je hebt een callcenter en klantervaring
  • Je toont uitstekende luister- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt zakelijk talent
  • Je kunt Nederlands en Frans spreken en schrijven en je hebt een goede beheersing van het Engels
  • Vereiste analytische vaardigheden
  • Bekwaam in Excel-kennis
  • Je bent flexibel en kan in ploegen werken

Ontwerp een klantenwervingsplan en plan klantbezoeken, volg de klantenwerving op een management manier op en informeer het team, de bestellingen (productbeschikbaarheid, levertijd, klachtenafhandeling, enz.) En klanten (loyaliteitspromotie, tevredenheidsonderzoek, herinnering, enz.) , Het bijhouden en analyseren van gegevens met betrekking tot diensten of organisatorische activiteiten, voortgangsaanbevelingen doen, zakelijke activiteiten uitvoeren tijdens het evenement, producten laten zien of demonstreren aan klanten en suggesties doen, samenwerken met klanten om bedrijfsplannen, verkoopovereenkomsten te ontwikkelen of akkoord te gaan met prijsopgaven, zal het bedrijf helpen Bedrijfs- en marketingstrategieën

De derde graad van het algemeen secundair onderwijs (ASO3)

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html