Bas-Kappers
Image default
Banen en opleidingen

Archivaris

Archivaris

Gemotiveerd, een echte teamplayer en gepassioneerd door de accountancy & fiscaliteit?

Een eerste ervaring opgedaan in een Boekhoud- of Accountantskantoor?

Is het antwoord JA? Lees dan snel verder!

Dit digitale, doch familiale accountantskantoor in Turnhout werft aan en is op zoek naar jou!

Door de gestructureerde werking zul je hier gestaag kunnen groeien. Je kunt hierbij altijd terugvallen op jouw senior collega en zal zo stap voor stap je eigen dossiers in handen kunnen nemen. Het cliënteel is zeer gevarieerd waardoor je voldoende afwisseling en uitdaging zal ervaren.

Jouw verantwoordelijkheden

Boekhouder / Accountant / Dossierbeheerder

De verantwoordelijkheden

Afhankelijk van je huidige niveau start je met het voorbereiden van de dossiers. Stapsgewijs groei je door tot een niveau waar je het dossier volledig zelfstandig afhandelt. Klantenbesprekingen en het opnemen van meer verantwoordelijkheden liggen hier in het verschiet!

  • Het voorbereiden van de dossiers (fiscale aangiftes, jaarrekeningen, balansen)
  • Tussentijdse opvolgingen met de klanten
  • Rapporteren naar de senior accountant die ten alle tijden naast jou staat om je verder te helpen.

 

Jouw profiel

Boekhouder / Accountant / Dossierbeheerder

Het profiel

  • Bachelor- of Masterdiploma in de richting van Accountancy & Fiscaliteit (Bedrijfsmanagement, TEW, Handelswetenschappen, …) + minimaal 3 jaar ervaring in een Boekhoud- of Accountantskantoor.
  • De ambitie om te starten met je IAB stage? Dan heb je hier een streepje voor!
  • Je zou graag van start gaan in een kantoor met een familiaal randje waar je je binnen no time ontwikkelt tot volwaardig dossierbeheerder.

Ons aanbod

Boekhouder / Accountant / Dossierbeheerder

Het aanbod

  • Je werkt in een omgeving met een heel aangename werksfeer en voldoende ruimte om jezelf verder te kunnen ontwikkelen.
  • Dit in combinatie met een mooi salarispakket: een brutoloon van €2.400 per maand (afhankelijk van je ervaring), de optie tot een bedrijfswagen, verzekeringspakket, onkostenvergoeding oplopend tot €150, laptop, GSM, …
  • Je kunt tussen 08:00 – 09:00 uur starten ’s ochtends en je sluit je dag tussen 16:00 – 17:00 uur met een glimlach af. Het kantoor denkt met je mee en stelt zich flexibel op ten aanzien van jouw privé leven!
  • Het lage personeelsverloop hebben ze te wijten aan de top sfeer onderling. Zo staan er regelmatig toffe teambuildingactiviteiten op de planning en staan ze daarnaast te springen voor input van hun medewerkers op alle vlakken!
https://www.vindazo.be/vacatures/archivaris.html